BAGAIMANA PHYTAX MEMBANTU PESAKIT KENCING MANIS??

Phytax bertindak melalui 5 cara iaitu:-

KESAN ANTI RADANG

Banyak penyakit yang timbul disebabkan oleh keradangan yang kronik. Ni termasuk kesan gula yang tinggi juga menjemput keradangan yang akan menyebabkan penyumbatan salur darah hingga menimbulkan komplikasi kencing manis.

KESAN TELEMERE ACTIVATOR

Ia mengatasi gejala telomere shortening yang mengakibatkan sel-sel menjadi lemah hingga mengakibatkan penyakit penyakit kronik. Telomere shortening menyebabkan kerosakkan DNA sel ketika sel memperbaharui diri. Perlu diingatkan tempoh sel pankreas memperbaharui diri ialah sekitar setahun, maka secara tidak langsungnya untuk mendapatkan pankreas yang sihat, memerlukan masa yang agak lama.

KESAN ANTI OKSIDAN

Ia mengatasi radikal bebas yang menyebabkan kerosakan dan kemerosotan sel akibat proses oksidasi (pengaratan) hingga mengakibatkan penyakit kronik dan degeneratif.

KESAN MELANCARKAN ALIRAN DARAH

Amat penting kerana darah yang lancar akan membawa oksigen dan zat nutrisi yang penting bagi tujuan makanan dan pemulihan sel.  Manakala bahan kumuh sel juga dapat dialirkan keluar secara efisien.

KESAN PENUMBUHAN SEL

Kesan ini penting bagi membantu penumbuhan sel baru yang sihat terutamanya bagi merawat masalah luka bagi pesakit kencing manis yang lambat sembuh.

Pentingnya Kita tahu apa kebaikkan Phytax..ia bukan sembarangan suppliment!!

Bermanfaat?? Sila kongsi pada ibubapa @ saudara yang mempunyai masalah Diabetes juga.😊

Nak order pada yang yang tersayang??
↕↕↕↕↕↕↕
http://www.wasap.my/60196351227/PhytaxEskayvie

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started